De missie van Hunkemöller is om een geliefd, sociaal en inclusief merk te zijn - powered by our people. We hebben meer dan 900 winkels in 15 landen en we groeien nog steeds. Onze uitbreidingsplannen in Europa en daarbuiten bieden uitzonderlijke kansen voor mensen met een passie voor retail. Passie is dan ook een van onze zes waarden: fun, inclusive, passionate, sexy, in-touch en inspiring. Deze waarden bepalen alles wat we doen en samen met onze groeiende inzet voor het welzijn van mensen, de planeet en gemeenschappen, bouwen we aan een merk dat is afgestemd op de eisen van onze wereldwijde klanten en degenen die met ons werken.
Wij hebben vele USP's, maar de kern van wat ons zo speciaal maakt, is ons streven naar World-Class service, ongeacht het kanaal en ongeacht de winkel. Deze toewijding strekt zich uit van de manier waarop we met elkaar werken tot het creëren van een World-Class werkomgeving. Hunkemöller is gecertificeerd als TOP EMPLOYER van Nederland (voor de vierde keer op rij) & Duitsland (tweede keer op rij), wat onze initiatieven en prestaties op het gebied van mensen onderstreept.

Onze waarden

Passionate

Dit is ons hart. Wij zijn gepassioneerd door lingerie en World Class Service. Onze Sheroes zijn charmant, toegewijd aan familie, vrienden en haar favoriete merken en enthousiast over alles waar ze van houden!

Inspiring

Dit is onze motivatie. Wij zijn creatief en denken "out of the box". Wat ons uniek maakt, is dat we proactief zijn, geïnspireerd worden door onze omgeving en initiatieve waar we achter staan aanmoedigen.

Fun

Dit is onze houding. We hebben plezier in wat we doen en dat is te zien! Alles wat we doen begint met sprankelende ogen en een grote glimlach. Positieve energie is wat ons tot leider maakt in de wereld van lingerie. 

Sexy

Dit is onze uitstraling. Wij zijn zelfverzekerd en zijn trots op ons merk. Dit is een gevoel dat van binnenuit komt en dat ons laat straalt in elke stap in het leven. 

Inclusive

Dit is wie wij zijn. Wij verwelkomen iedereen en streven ernaar een divers en inclusief merk te creëren. Wij geloven in een modewereld die niet alleen alle soorten culturen vertegenwoordigt, maar ook alle soorten vrouwen.  

In-Touch

Dat is onze instelling. We luisteren, communiceren en betrekken anderen en geven het beste van onszelf. Onze Sheroes anticiperen op de laatste trends online, weten alles over de mode-industrie en zijn intouch met zichzelf.

Mis nooit meer een vacature!