Wij willen service verlenen die de verwachtingen van onze klanten overtreft, zodat ze regelmatig onze winkels en website zullen bezoeken en Hunkemöller zullen aanbevelen aan vrienden en familie. Om de perfecte customer journey te creëren - van een echt warm welkom, samen met inspirerend advies in de winkel en in de paskamer tot de 'kiss come back' - hebben wij meer dan ooit geinvesteerd in Learning & Development.

HKM Academy

Onze World-Class Training omvat een combinatie van online en op de winkelvloer training die het beste in onze mensen naar boven haalt. Wij vinden dat trainingen leuk en toegankelijk moeten zijn. Daarom zijn al onze trainingen beschikbaar op je smartphone en via de Ipad in de winkel. De Hunkemöller Academy, ons wereldwijde online leerplatform, geeft ons de mogelijkheid om van onze toegewijde medewerkers echte brand ambassadors te maken.
HKM Academy

Introductie - Live it Up!

Live it Up! is ons wereldwijde, sociale en interactieve introductieprogramma. Live it Up! is een internationaal prijswinnend programma dat structuur geeft aan de introductieperiode van nieuwe medewerkers.
Het maakt het makkelijker voor winkels om nieuwe medewerkers in het team in te werken en het zorgt ervoor dat alle nieuwe medewerkers de benodigde vaardigheden leren. Met ons inwerkprogramma creëren wij nieuwe Brand Ambassadors die zich zelfverzekerd voelen en klaar zijn om de nieuwe baan tot een mega succes te maken! Training-on-the-job bestaat uit heel veel plezier en praktische opdrachten en persoonlijke gesprekken met de buddy.
EN WARM WELKOM
Wij geloven dat een nieuwe medewerker die zich onderdeel voelt van het team zich meer zelfverzekerd voelt, meer plezier heeft in haar werk en sneller klaar is voor succes. Daarom wordt elke nieuwe medewerker ondersteund door een Buddy in haar winkel. De Buddy is degene aan wie de nieuwe medewerker alles kan vragen en degene die haar laat kennismaken met de Hunkemöller cultuur.

Expert modules

Medewerkers worden expert op verschillende gebieden, variërend van Bra expert tot een OmniChannel expert. Dankzij de Hunkemöller Academy kunnen onze medewerkers nu ook na het afronden van elk niveau van hun opleiding gecertificeerd worden.

Omdat productkennis van het merk een essentieel onderdeel is van het leren, lanceert Hunkemöller regelmatig producttrainingen om medewerkers te informeren over de komende collecties en om tips te geven over hoe ze de producten kunnen verkopen! Al deze initatieven stellen ons in staat om de zelfverzekerde, gepassioneerde en deskundige medewerkers op te leiden waar Hunkemöller bekend om staat. Onze USP is World-Class Service en de onbetwiste lingerie expertise die onze medewerkers leveren.