We streven ernaar service te bieden die verder gaat dan de verwachting van onze klanten, zodat zij regelmatig onze winkels en websites bezoeken en Hunkemöller aanraden aan hun familie en vrienden. Om een perfecte winkelervaring te creëren – van het hartelijk welkom heten, inspirerend en behulpzaam advies in de winkel en paskamer tot aan de ‘afscheidszoen’ – personeel moet geïnformeerd en gestimuleerd worden om het beste in zichzelf naar boven te halen. Om hiervoor te zorgen hebben we meer geïnvesteerd in leren en ontwikkelen dan ooit tevoren.

Word een expert

Wij denken dat een training nog beter wordt als deze zo leuk en toegankelijk mogelijk is. Onze trainingen van wereldklasse bevatten onder andere een aantal leer- en ontwikkelingsmodules die het beste in onze mensen naar boven halen. De Hunkemöller Academy, ons online leerplatform zorgt ervoor dat wij onze, al betrokken, medewerkers kunnen transformeren tot ware merkambassadeurs. Werknemers worden experts op verschillende gebieden, variërend van een BH-expert tot een omnichannelexpert. Dankzij de Hunkemöller Academy kunnen onze werknemers nu ook naar behoren gecertificeerd worden na het afronden van elk onderdeel van hun training.
Great development of our employees through the HKM Academy!
Great development of our employees through the HKM Academy!

WORLD CLASS training

Als een merk dat door design geleid wordt is productkennis een essentieel onderdeel van het leren. Daarom brengt Hunkemöller elk jaar 8 productvideo’s uit waarin werknemers geïnformeerd worden over nieuwe collecties en waarin tips worden gegeven over hoe ze de producten kunnen verkopen!

Al deze initiatieven zorgen ervoor dat we de zelfverzekerde, gepassioneerde en deskundige werknemers kunnen ontwikkelen waar Hunkemöller om bekend staat. Ons unique selling point is World-Class Service en de ongeëvenaarde lingerieexpertise die onze werknemers leveren.