Nederlands
BelgiëWijzig
Nederlands
Oostenrijk
Zwitserland
Denemarken
Frankrijk
Duitsland
Global
Noorwegen
Spanje

CREATING MOMENTS THAT MATTER, TOGETHER

Retail jobs op het hoofdkantoor

CREATING MOMENTS THAT MATTER, TOGETHER

Retail jobs op het hoofdkantoor

Jouw carrière op onze afdeling Merchandise Planning bij Hunkemöller

De missie van onze afdeling Merchandise Planning is ervoor te zorgen dat de juiste producten op het juiste moment beschikbaar zijn, in de juiste hoeveelheden en op de juiste plaats, om aan de vraag van de klant te voldoen en de verkoop te stimuleren. We hebben een passie voor mode en willen vrouwen in staat stellen zich zelfverzekerd en mooi te voelen door middel van onze zorgvuldig geplande merchandise selecties.

Lees ons verhaal

Kom werken bij ons Merchandise Planning Team bij Hunkemöller in Hilversum

Waar wij als team naar streven

Als team streven we naar uitmuntendheid in elk aspect van de goederenplanning. Ons doel is om voorraadniveaus te optimaliseren, de beschikbaarheid van producten te verbeteren en een naadloze winkelervaring voor onze klanten te garanderen. We werken samen en gebruiken gegevens en inzichten om weloverwogen beslissingen te nemen die het bedrijf vooruithelpen.

Maak kennis met het Merchandise Planning Team

Onze afdeling Merchandise Planning is gestructureerd om samenwerking en efficiëntie te bevorderen. Elk teamlid, van beginner tot senior manager, speelt een cruciale rol in de planning en uitvoering van onze merchandisingstrategie. We werken nauw samen met andere afdelingen, zoals design, inkoop, logistiek en al onze verkoopkanalen, om ervoor te zorgen dat onze producten voldoen aan de hoge normen die onze klanten verwachten.

Deel uitmaken van ons Merchandise Planning Team

Als je deel uitmaakt van ons Merchandise Planning-team, kun je een dynamische, snelle en ondersteunende werkomgeving verwachten. Je krijgt de kans om professioneel te groeien, je vaardigheden te ontwikkelen en bij te dragen aan onze missie om vrouwen door middel van mode mondiger te maken.

Jouw carrière op onze afdeling Merchandise Planning bij Hunkemöller

De missie van onze afdeling Merchandise Planning is ervoor te zorgen dat de juiste producten op het juiste moment beschikbaar zijn, in de juiste hoeveelheden en op de juiste plaats, om aan de vraag van de klant te voldoen en de verkoop te stimuleren. We hebben een passie voor mode en willen vrouwen in staat stellen zich zelfverzekerd en mooi te voelen door middel van onze zorgvuldig geplande merchandise selecties.

Lees ons verhaal

Kom werken bij ons Merchandise Planning Team bij Hunkemöller in Hilversum

Waar wij als team naar streven

Als team streven we naar uitmuntendheid in elk aspect van de goederenplanning. Ons doel is om voorraadniveaus te optimaliseren, de beschikbaarheid van producten te verbeteren en een naadloze winkelervaring voor onze klanten te garanderen. We werken samen en gebruiken gegevens en inzichten om weloverwogen beslissingen te nemen die het bedrijf vooruithelpen.

Maak kennis met het Merchandise Planning Team

Onze afdeling Merchandise Planning is gestructureerd om samenwerking en efficiëntie te bevorderen. Elk teamlid, van beginner tot senior manager, speelt een cruciale rol in de planning en uitvoering van onze merchandisingstrategie. We werken nauw samen met andere afdelingen, zoals design, inkoop, logistiek en al onze verkoopkanalen, om ervoor te zorgen dat onze producten voldoen aan de hoge normen die onze klanten verwachten.

Deel uitmaken van ons Merchandise Planning Team

Als je deel uitmaakt van ons Merchandise Planning-team, kun je een dynamische, snelle en ondersteunende werkomgeving verwachten. Je krijgt de kans om professioneel te groeien, je vaardigheden te ontwikkelen en bij te dragen aan onze missie om vrouwen door middel van mode mondiger te maken.

VOORDELEN & VERGOEDINGEN

  • Hybride werkomgeving;
  • Mobiliteitstoelage;
  • 25 vakantiedagen, plus de mogelijkheid om jaarlijks tot 4 vakantiedagen te kopen/verkopen;
  • 25% personeelskorting op alle Hunkemöller producten;
  • Toegang tot onze Hunkemöller Academy die regelmatig wordt bijgewerkt met nieuwe cursussen;
  • De mogelijkheid om tot 2 weken op afstand te werken;
  • Een internationale, leuke & inspirerende werkomgeving waar je ideeën gehoord worden.

VOORDELEN & VERGOEDINGEN

  • Hybride werkomgeving;
  • Mobiliteitstoelage;
  • 25 vakantiedagen, plus de mogelijkheid om jaarlijks tot 4 vakantiedagen te kopen/verkopen;
  • 25% personeelskorting op alle Hunkemöller producten;
  • Toegang tot onze Hunkemöller Academy die regelmatig wordt bijgewerkt met nieuwe cursussen;
  • De mogelijkheid om tot 2 weken op afstand te werken;
  • Een internationale, leuke & inspirerende werkomgeving waar je ideeën gehoord worden.
Mijn carrière bij Hunkemöller is zowel uitdagend als lonend. Elke dag krijg ik nieuwe kansen om een echte impact te hebben op het bedrijf en het leven van onze klanten.
Mijn carrière bij Hunkemöller is zowel uitdagend als lonend. Elke dag krijg ik nieuwe kansen om een echte impact te hebben op het bedrijf en het leven van onze klanten.

DE REIS NAAR UW DROOMBAAN

DE REIS NAAR UW DROOM JOB

10 SECONDEN APPLICATIE

Stuur je sollicitatie! Onze tip: een motivatiebrief is niet nodig; wij hebben iets veel beters - zie stap 2!

VIDEO INTERVIEW ON-DEMAND

We nemen mensen aan voor hun houding, daarom kijken we ernaar uit om je nog beter te leren kennen!

Live INTERVIEW(S)

Laat je uitnodigen om met ons te chatten...

AANBIEDING

Vind je droom job bij ons!

GEHUURD

Welkom bij Hunkemöller - u tekent uw digitale contract en bent u klaar om beginnen.

ONBOARDING &

Start je carrière - begin met onze onboarding en laat je talenten groeien.

MIS JOUW DROOM JOB NIET!

MIS JOUW DROOM JOB NIET!