Administratief medewerker te Antwerpen

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging en ben je een administratieve duizendpoot ?

Wij zoeken een nieuwe collega om de rol van Junior Administratief Medewerker binnen ons Operations - Store Support team te Antwerpen op te nemen.

Je zorgt voor de backoffice service met als doel onze winkels in België, Frankrijk & Luxemburg volgens World Class Service operationeel te ondersteunen. Dit wel zeggen dat je in nauw contact staat met de mensen op de vloer, de collega's in België en op het hoofdkantoor in Nederland en met externe partners.
Je denkt probleemoplossend en weet van aanpakken. Je ondersteunt bij maintenance en interventies, leveringen, geldophaling, kassaproblemen, inventarissen en controletellingen en dit alles in een klein maar fijn team. Je vindt World Class Service belangrijk en wil dan ook die service naar de medewerkers op de vloer doortrekken. 

Deze functie vereist :

  • een ware service mindset & communicatieve vaardigheid en een can-do mentaliteit.

  • flexibiliteit & stressbestendigheid

  • technische basiskennis / interesse

  • een Bachelor – diploma in office management / communicatie of een relatieve werkervaring heeft

  • een goede kennis van Nederlands, Frans en Engels ( Spreken en schrijven)

  • een goede kennis van MS office / excel

Je verantwoordelijkheden:
* Dagelijkse administratie ; telefonisch en via mail te woord staan van onze medewerkers
* Operationeel support: onderhoud van winkels inplannen –  levering controleren – geldophalingen – facturatie – kassaproblemen.
* Technische ondersteuning : bij inventaris – controletteling – algemene kassaproblemen
* Facturatie – verwerken van betalingsaanvragen en opstellen van facturen
* Hq office assistent – postverkeer – facility bestellingen

Je profiel :

  • Uitstekende taalvaardigheid:  een goede kennis van Nederlands, Frans en Engels , zowel mondeling als schriftelijk.

  • Organisatorische vaardigheden: je bent een georganiseerd persoon die goed prioriteiten kan stellen in een dynamische werkomgeving. Je bezit tevens over een goede kennis van MS office

  • Veel goesting om aan de slag te gaan; een can-do mentaliteit, een service mindset en een wil om bij te leren “ We hire for Attidude”

Wat we je bieden:

  • Jaarcontract met optie vast

  • Voltijds 35 uur, 5 dagen stelsel met optie om 2 dagen van thuis uit te werken ( hybrid ) – onze kantoor uren zijn van 9 – 17 uur van maandag tot vrijdag

  • Salaris: volgens P.C.311 – met maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, eco-cheques

  • Personeelskorting

  • Het hoofdkantoor is gelegen te Antwerpen centrum en makkelijk bereikbaar

Hunkemöller streeft ernaar een geliefd, sociaal en inclusief merk te zijn. Een plek waar mensen graag werken, trots zijn op het merk en waar we echte merkambassadeurs creëren. Werken in een gepassioneerde, energieke, ontwerpgestuurde en prestatiegerichte omgeving waar onze belangrijkste klantpersoonlijkheid 'Shero' centraal staat in alles wat we doen. We love our people!

“ Together Tomorrow”– Sluit je aan bij een retailer die in beweging is om beter te zijn voor onze planeet, beter voor mensen, beter samen! Van diversiteit en inclusie, het verminderen van afval tot productzorg en hoe we samenwerken met onze leveranciers. Ons Together Tomorrow-initiatief weerspiegelt wat we doen en helpt verandering in ons bedrijf te stimuleren. Klaar om ons te helpen onze ambitieuze doelen te bereiken?

Kom jij de successen van Hunkemöller meevieren en jouw bijdrage leveren aan ons HQ - Team ?Solliciteer nu met je CV of met je LinkedIn profiel.

We kijken er alvast naar uit je te ontmoeten !

Avantages @Hunkemöller

Example alt text

les évaluations de performance

Example alt text

environnement dynamique

Example alt text

plate-forme d'apprentissage interne

Candidature

D'autres questions ?

Notre équipe de recrutement est là pour vous aider à trouver l'emploi de vos rêves chez Hunkemöller.

Andrèa

Équipe de recrutement

Alerte emploi

Configurer une alerte-emploi